جمعی از نخبگان علمی کشور از قالیباف حمایت کردند

جمعی از نخبگان المپیادهای دانش آموزی و دانشجویی و رتبه‌های برتر کنکور سراسری در بیانیه‌ای حمایت خود را از محمد باقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

به گزارش راه شلمچه، متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

 

خلق ارزش در هر بنگاه یا کشوری در گروِ وجود منابع است و مهم‌ترین منبع نیز نیروی انسانی است. در دهۀ ۹۰ شمسی و به‌تبع در سال‌های اخیر، مسئلۀ مهاجرتِ جوانانِ نخبۀ ماهر کل جریان نیروی انسانی کشور را تهدید کرده و در حال خالی‌کردن دست بخش عمومی و خصوصی از نیروی متخصص، چه در سطوح مدیریتی و چه در سطوح کارشناسی، است. نه آنکه جوانان نخواهند کار کنند یا به میهنشان بی عرق و علاقه باشند؛ مسئله آن است که متأسفانه در سطح مدیران عالی کشور، برخلاف باور راسخ رهبر انقلاب به حضور جوانان، به ایشان اعتماد نمی‌شود.

 

ما قالیباف را به جوانگرایی می‌شناسیم. می‌دانیم نتیجۀ اعتماد انقلاب به او در سنین نوجوانی و جوانی او را به این باور رسانده که حال باید به جوانان اعتماد کرد. باور به جوانان، باور به علم، باور به تخصص، باور به کار حرفه‌ای و اصولی آن چیزی است که ما در ادوار مختلف مدیری قالیباف دیده‌ایم.

 

اما امروز بسته به شرایط خاص کشور و مسائل متنوع حوزه مدیریتی اعم از حوزه سلامت، انرژی، کشاورزی، تغذیه، اقتصادی بیش از پیش نیازمند حضور نخبگان در عرصه کلان کشوری احساس می‌شود.

 

این حضور بایستی هم به عنوان بازوی مشورتی خلاق و هم به شکل بازوی اجرایی قلمداد شود.

 

ما به عنوان جمعی از نخبگان المپیادی و دانشگاهی با نیازسنجی و کار گسترده تحقیقاتی در چندین سال گذشته مجموع پیشنهادی‌هایی برای حل مسائل مختلف کشور در حوزه‌های مدیریتی و سیاست گذاری طراحی و تهیه کرده‌ایم که نقش خود را در ساخت ایران قوی ایفا کنیم.

 

با بررسی کمی و کیفی سوابق کاندیدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، می‌توانیم با اطمینان بگوییم قالیباف بیشترین سابقه قابل اتکا را برای به ثمر رسیدن طرح‌های نخبگانی دارد.

 

از همین رو علاوه بر اعطای طرح‌های خود به‌صورت یک برنامه کلان مدیریتی نخبگانی به ایشان جهت استفاده در دولت احتمالی، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در تمام سطوح مدیریتی جهت ساخت ایران قوی اعلام می‌داریم.

 

امیدواریم پس از اتمام بازه انتخابات و مشخص شدن نتایج در صورت اعتماد ملت به جنابعالی حداکثر استفاده صحیح از ظرفیت نخبگان در تمام عرصه‌ها صورت گیرد.

 

والسلام

 

جمعی از نخبگان المپیادهای دانش آموزی و دانشجویی و رتبه‌های برتر کنکور سراسری

 


 

علیرضا کهن دارنده مدال طلای المپیاد دانشجویی، شیرین قندهاری دارنده مدال طلا المپیاد دانشجویی کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان، صبا میریان دارنده مدال برنز المپیاد دانشجویی مدیریت، محمدرضا عزیزخانی دارنده مدال طلای المپیاد دانشجویی فراز به برتر کنکور سراسری، سهند هدایتی دارنده مدال طلای المپیاد دانشجویی و رتبه برتر پزشکی در آزمون‌های جامع، جواد هزاره دارنده مدال نقره المپیاد فیزیک دانش آموزی، آریا سن‌پور دارند در مدال نقره و برنز المپیاد دانشجویی، نگین علیدوست دارنده مدال برنز المپیاد دانشجویی، هلیا احمدی فرد دارم به مدال نقره و برنز المپیاد دانشجویی، زهرا قهرمانیه مدال آور المپیاد دانشجویی و ۴۰ مدال آور المپیادی دیگر از امضا کنندگان این بیانیه هستند.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار