پیام جمعیت وفاداران نقلاب اسلامی درآستانه انتخابات:

جمعیت وفاداران به دنبال اشخاص زاویه دار با ولایت فقیه نخواهد رفت/ انقلابی بودن، ملاک ما است

عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: این تشکُل سیاسی به تکلیف الهی خود مبنی بر هم‌افزایی با دیگر احزاب سیاسی و مشارکت حداکثری عمل خواهد کرد.

به گزارش راه شلمچه: "حسین امیدی"، عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی و قائم مقام این حزب سیاسی ، در پیامی که به مناسبت انتخابات پیش رو منتشر کرد، "با ملاک قرار دادن بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه، از تخریب بپرهیزید و کشور یک رئیس جمهور انقلابی نیاز دارد"، گفت: تشکُل متبوعش، هرگز به دنبال افرادی که با انقلاب اسلامی و ولایت فقیه زاویه دارند نخواهد رفت.

امیدی ادامه داد: " آقای  حبیب الله بور بور"، سیاستمدار قدیمی، با تجربه و دور اندیشی است، لذا  شناخت بسیار خوبی از کاندیداها دارند ، از این رو از فرد اصلح، مقبول و تابع  ولایت فقیه حمایت خواهد کرد.

متن پیام:

"بسم الله الرحمن الرحیم"


از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در  بهمن ماه سال پنجاه و هفت و تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در فروردین ماه سال پنجاه و هشت، تاکنون، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) هر کدام به نوبه ِ خویش،  قولا وفعلا،  خواستار استحکام دو رکن رکین نظام جمهوری اسلامی، وترسیخ ساختارسدید سیاسی ایران اسلامی یعنی جمهوریت و اسلامیت بدون ترجیح یکی بر دیگری بوده اند. 

مطالعه دقیق و بررسی عمیق اصول ومبانی اندیشه و منظومه فکری امامین انقلاب و میراث علمی ایشان نشان می دهد که مفهوم نوین مردم سالاری دینی در ساحت حکمرانی ایران پس از انقلاب، اصالت داشته وپیوسته مورد عنایت ویژه ولی فقیه زید عزه بوده است. 

فی الواقع، بدون هیچ اغراقی، این دو بزرگوار، چه در جایگاه ولایت فقیه و ولایت امر مسلمین و چه در جایگاه اشخاص حقیقی، به عنوان بزرگترین روشنفکران اصیل و پیشگامان صیانت از جمهوریت و اسلامیت ایران بزرگ، رسالت خود را به بهترین وجه ممکن به سر انجام مقصود رسانده اند.  

در راستای تبلور و تقویت جمهوریت نظام، تاکنون سیزده دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است.


اراده الهی بر این بود که آخرین دوره با شهادت خادم امین مردم، عالم فداکار، خادم الرضا(ع)،شهید جمهور آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی، پس از سی و سه ماه تلاش بی وقفه نیمه تمام بماند. 

 از آنجاییکه قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی ایران چنین مواردی را پیش بینی کرده است، مقرر گردید تا پنجاه روز پس از آن واقعه تلخ، رییس جمهوری جدید به مردم ایران و جهان معرفی شود. بنابر این، طبق قانون، معاون اول در جایگاه مدیر قوه مجریه مستقر شد وسرپرستی دولت را به عهده گرفت.     

 پس از اتمام مهلت قانونی پنج روزه ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، از میان دویست و هفتاد و سه نفر داوطلب علاقه مند، هشتاد نفر توسط وزارت کشور واجد شرایط این امر خطیر شناخته و موفق به ثبت نام نهایی شدند. 

بررسی اطلاعات افراد ثبت نام شده انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم گواه بر این است که از میان هشتاد نفر، سی و هشت نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، سه وزیر دولت مستقر، سیزده وزیر دولت‌های سابق، یک رئیس مجلس سابق، یک رئیس مجلس فعلی، یک رئیس جمهور سابق، چهارخانم نماینده ادوار مجلس؛ و نیز مسن ترین افراد متولد 1328، و جوانترین افراد متولد 1359 می باشد. 

بدون توجه به نتیجه احراز صلاحیت شورای محترم نگهبان و گرایش سیاسی افراد می توان پیش بینی کرد که، کم و بیش، آقایان محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، علی لاریجانی، محمود احمدی نژاد، مسعود پزشکیان، محمدشریعتمداری، علیرضا زاکانی، مهرداد بذرپاش، اسحاق جهانگیری، علی نیکزاد، عبدالناصر همتی، وحیدحقانیان، شمس الدین حسینی، عباس آخوندی، ابراهیم عزیزی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی و صولت مرتضوی بیشتر از دیگران از اقبال عمومی برخوردار هستند. 

درمراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح فرمودند که "بعدازاین حادثه تلخ مردم جمع بشوند، با آرای بالا مسئول بعدی را انتخاب بکنند، این در دنیا انعکاسش انعکاس فوق‌العاده‌ای است. این حماسه انتخابات، مکمل حماسه بدرقه شهیدان است". از طرفی تکثر و تنوع جریانات سیاسی حاضر در عرصه انتخابات، همچنین تاکیددبیر شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی مبنی بر اینکه "نقش‌آفرینان انتخابات ریاست جمهوری برای یک حماسه ماندگار ملی تلاش کنند"، بر انتخاباتی پرشور و حماسی دلالت دارد.  

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، به عنوان یکی از جریان های اصیل و قدیمی ولایی حاضر در صحنه سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی، کما فی السابق،  با حضور فعال، آگاهانه و موثر خود، در این بازه زمانی حساس، به تکلیف الهی خود مبنی بر هم افزایی با دیگر احزاب و جریانات سیاسی ولایتمدار ایران دوست عمل خواهد کرد و مانند همیشه به ندای ولی امر خویش لبیک خواهد گفت تا انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با مشارکت حداکثری مردم شریف ایران برگزار شود. باشد که حماسه مورد نظر رهبر معظم انقلاب محقق گردد. 

پر واضح است که تخریب نیروهای خدوم انقلابی نتیجه ای جز اقبال عمومی به جریان پر اشکالی که با ولایت فقیه زاویه دارد، نخواهد داشت. از همه دلسوزان نظام انتظار می رود  ضمن حمایت اثباتی از نامزد مورد نظر خود از اتلاف وقت و انرژی خود در جهت تخریب دیگر نامزد های انتخاباتی بپرهیزند. تمامی عزیزانی که توسط شورای محترم نگهبان تأیید صلاحیت می شوند مورد احترام هستند.  لذا تقاضا دارد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و مشارکت حداکثری مردم عمل شود.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
9
آخرین اخبار