پیام تسلیت امیری سوادکوهی در شهادت سید مقاومت

در پی شهادت رهبر مقاومت لبنان یک روحانی محقق شیعه پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش راه شلمچه، در پی شهادت مظلومانهٔ رهبر جبهه مقاومت لبنان، شهید سید حسن نصرالله، حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نویسندگان  و مورخان شیعه در پیامی این مصیبت تلخ را تسلیت گفت و تأکید کرد : در تاریخ خواهم نوشت که نسل های دیگر بدانند که لبنان قهرمان، چه اعجوبه ای را در خود داشت و با چه صلابتی به شهادت رسید.

متن این پیام بدین شرح می باشد. 

بسم الله الرحمن الرحیم

با چشمی گریان و قلبی آکنده از درد و سینه ای سوزان، شهادت سید مقاومت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای سید حسن نصرالله اعلی الله مقامه الشریف را به سوگ می نشینیم و این فاجعه تلخ را به ساحت مقدس امام عصر ارواحنافداه، قلب داغدار مقام معظم رهبری و مردم مقاوم لبنان، فلسطین و ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خدای سبحان رحمت واسعه ی الهی اش را برای آن عالم مجاهد و کم نظیر مسئلت می نمایم.


جهان اسلام گوهر نابی را از دست داد و قلم عاجز از بیان این خسارت و مصیبت است. 

امیدوارم نیروهای حزب الله در سرتاسر جهان لکه ننگ انسانیت یعنی اسرائیل جنایتکار را از صفحه ی روزگار پاک کنند و انتقام خون پاک سید مقاومت را با نابودی ابدی رژیم کودک کش و بزدل بگیرند.

یقیناً شَجره طیّبه مقاومت هیچگاه قائم به شخص نبوده و نخواهد بود. تک تک رهبران و مجاهدان مقاومت در سراسر منطقه با آرزوی شهادت شب و روز می گذرانند و همواره از شجره خبیثه صهیونیزم برائت می جستند. 

برائت خشمی الهی و استراتژیکی ولایی است که نتیجه اش تضعیف و هلاکت دشمنان عترت، فطرت و انسانیت است. فاتح قدس یقیناً مخلصانی خواهند بود که صهیونیست ها(دشمنان حقیقی قرآن و عترت)را زیر چکمه غیرت و شجاعت خود لِه می کنند. قدس از آنِ عاشوراییانِ اهل برائت است.

دعای خیر امام زمان ارواحنافداه بدرقه مرد بی بدیل و رهبر فقید لبنان... شهید سید حسن نصرالله.

در تاریخ خواهم نوشت که نسل های دیگر بدانند که لبنان قهرمان، چه اعجوبه ای را در خود داشت و با چه صلابتی به شهادت رسید.

امیری سوادکوهی _قم المقدسه

اگر خوشت اومد لایک کن
5
آخرین اخبار