چراغ تبلیغات دور دوم انتخابات را «زهره الهیان» روشن کرد +تصاویر

نشست مشترک کمیته سیاسی و اعضاء شورای مرکزی جمعیت اعتلا ، با حضور «زهره الهیان» دبیرکل و جمعی از کاندیداهای دور دوم انتخابات مجلس برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، این نشست که عصر امروز(سه شنبه 11 اردیبهشت 1403) برگزار شد،  نشست مشترک کمیته سیاسی و اعضاء شورای مرکزی جمعیت اعتلا بود که با حضور زهره الهیان نماینده تهران در مجلس یازدهم و تعدادی از کاندیداهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی  با موضوع؛ آخرین اخبار و تحلیل مسائل روز، تصمیم گیری برای ورود به انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دوازدهم و حمایت از کاندیداهای کارآمد وانقلابی و همچنین اولویت های مجلس دوازدهم برگزار شد.

زهره الهیان در ابتدای جلسه ضمن تبریک روز کارگر با اشاره به تحولات منطقه، اظهار داشت: شرایطی که الان در منطقه بعد از عملیات وعده صادق داریم و طبق فرموده رهبر انقلاب نقطه عطفی در تاریخ تحولات منطقه بود شرایطی بی سابقه فراهم کرد که رژیم صهیونیستی به طور بی سابقه‌ای در آن تحقیر شد. 

وی افزود: کارشناسان این زمینه نکاتی اعم از اینکه این عملیات به دید جهانیان اقتدار و قدرت خودکنترلی تهران را به نمایش گذاشت مطرح می‌کنند و در شرایط حاضر می‌بینیم خیزش جهانی در حمایت از فلسطین در کشورهایی همچون آمریکا به راه افتاده که سطح وسیعی دارد و صرفا یک حرکت احساسی نیست و قرار نیست سریع فروکش کند.

الهیان اضافه کرد: به نظر می‌رسد که ما برخی مواقع به قدری درگیری تحولات داخلی داریم که از تحولات بیرونی غافل می‌شویم، انتخابات مجلس به نوعی آدم را به این فکر می‌اندازد که ما در رقابت های داخلی از تحولات بین الملل غافل می‌شویم و رقابت درون گروهی باعث شده فراموش کنیم که در چه سطحی از تحولات بین الملل هستیم.انتخابات پیش رو و دور دوم از حساسیت های خاصی برخوردار است که باید به گرم کردن تنور انتخابات کمک کنیم اما از تحولات بین‌المللی غافل نشویم.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند همه از ظرفیت‌های بالایی برخوردار هستند که کار را برای انتخاب سخت تر می‌کند و در این بین ما باید اصلح را انتخاب کنیم و باید بین انها کارآمد ترین و مردمی ترین را برگزینیم.

الهیان مطرح کرد: باید هشدار حضرت آقا را هم که گفتند نگذارید شیرینی انتخابات به کام مردم تلخ شود را در نظر بگیریم و لازم است با اخلاق مداری در انتخابات شرکت کنیم. رویکرد مجلس آینده باید رویکرد مسئله محوری و محرومیت زدایی و تلاش برای تحقق شعار سال باشد.

در ادامه جلسه مهدی عسگری، کاندیدای دور دوم انتخابات ضمن تبریک روز کارگر، اظهار داشت: در مجلس در هر بحثی سرفصل‌هایی را دنبال کردیم که گزارش و مستندهایی در سکوهایی داخلی برای آنها موجود است.

وی افزود: مشکل اصلی کشور در حوزه اقتصاد است که به نظر می‌رسد با کارهای دم دستی و خرد قابل درمان نیست و نیاز به یک انقلاب در اقتصاد داریم، چندین سال است که شعار سال را با عناوین اقتصادی ثبت می‌کنند که نشان دهنده خلا جدی کشور در این بخش است و اینکه تحول ریشه‌ای در این زمینه اتفاق نیوفتاده است.

در این نشست مهدی شریفیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم موفق شد در حوزه قانونگذاری پیشگام و پیشران حوزه‌های مختلف باشد، گفت: در زمینه‌های مختلف موفق به تصویب قوانین متعددی شدیم به مجلس یازدهم موفق شد به لقب مجلس انقلابی توسط رهبر انقلاب نائل شود.

وی افزود: ۱۳۸ عنوان و مسئله اصلی در اسلامشهر احصا شد و این دوره موفق شدیم تحولات زیرساختی خوبی را در اسلامشهر شاهد باشیم که یکی از آنها ایجاد یک بیمارستان دولتی بود که در چند ماه آینده افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد:  در حوزه آموزش و پرورش حدود ۲۴ باب مدرسه در ۴ سال گذشته افتتاح شد. الحمدلله موفق شدیم رضایت نسبی را در اسلامشهر ایجاد کنیم و امروز همه گرایشات سیاسی مختلف رضایت ضمنی را کسب کرده‌اند.

شریفیان بیان کرد: سازمان مهاجرت از موضوعاتی بود که در مجلس یازدهم موفق به اجرای آن شدیم امیدواریم این سازمان در چارچوب ضوابط خود پس از اجرایی شدنش اقدامات خوبی را انجام دهد.

این کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: آسیب‌های اجتماعی از موضوعات قدیمی اسلامشهر است و با استقرار جبهه فرهنگی جنوب غرب تهران و استفاده از ظرفیت نهادهایی چون بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اقداماتی را انجام دادیم که البته به نتیجه رسیدن آنها کمی زمان بر است.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار