پایگاه خبری راه شلمچه
AGENCY Raheshalamche
حالت نمایش:

چه تفاهمی!

تاریخ:
مطالعه: 1 دقیقه
بازدید: 146 پسندیده: 0 نپسندیده: 0
 چه تفاهمی!
بازدید: 146 پسندیده: 0 نپسندیده‌ : 0

نماینده سابق مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نوع تفاهم ایران و آمریکا نوشت: یکی بگوید وسط دعوا چرا هر دو یکجور حرف می زنند؟ اصلاً چرا با این همه تفاهم، با هم جنگ داریم؟

به گزارش راه شلمچه، سید احمد رسولی نژاد نماینده ادوار چهارم، پنجم، هفتم و یازدهم مجلس شورای اسلامی در باره تفاهم مذاکره با آمریکا در یک یادداشت کوتاه نسبت نوشت: 

رئیس‌جمهور آمریکا مدام می‌گوید؛ ایران را داغون کردیم . ارتش ندارد ، موشکی ندارد ، اقتصاد ندارد ، صادرات نفت ندارد و... خلاصه اینکه می‌گوید وضع ایران خیلی خراب است.


رئیس‌جمهور خودموان هم می‌گوید؛ اوضاع‌مان خراب است ، تورم پنجاه درصدی ، عدم صادرات نفت ، بیکاری و ...

یکی بگوید وسط دعوا چرا هر دو یکجور حرف می زنند؟

اصلاً چرا با این همه تفاهم، با هم جنگ داریم؟

دسته‌ها